Mercedes-Benz ponovo je najbrži na Nürburgringu

Mercedes-Benz ponovo je najbrži na Nürburgringu

Nürburgring-Nordschleife trkaća staza se smatra kao jedna od najprestižnijih i tehnički najzahtjevnijih staza na svijetu. Zbog toga je Mercedes-AMG uključuje u razvoj svakog svog novog vozila. Zbog zahtjevnosti same staze za automobil i vozača, rekordni krug je najkompleksniji pokazatelj kvalitete cjelokupnog automobila. Još je davne 1968. godine legendarni F1 vozač Jackie Stewart stazu prozvao “Zelenim paklom”.

Koliko je zapravo novi Mercedes-AMG GT Black Series prema performansama blizu trkaćem automobilu vidjelo se na Nürburgringu. Impresivna demonstracija moći GT3 vozača Mara Engela i novi rekordni krug za Mercedes-Benz koji je postao najbrži serijski automobil na Nürburgringu s vremenom od 6:48,047 min.

Neobičan, divlji, ultimativni sportaš. Spaja beskompromisno njemačko inženjerstvo s jedinstvenim performansama.

Recept za ovaj impresivni automobil je bio jednostavan, lagana i čvrsta konstrukcija, agresivna aerodinamika s trkaćom tehnologijom ovjesa iz GT3 automobila te senzacionalni novorazvijeni biturbo V8 sa 730 konjskih snaga i zvukom od kojeg se svaki ljubitelj automobila naježi.

Središte ovog automobila je njegov V8 motor.

Mercedes-AMG je razvio V8 motor s takozvanom ravnom radilicom gdje su klipovi raspoređeni pod kutem od 180 stupnjeva u odnosu na uobičajenih 90 kod klasičnog V8 motora. Prednosti koje ovakvog motora najbolje se vide u mirnijem radu te manjoj inertnosti motora koja rezultira većim maksimalnim brojem okretaja i većom responzivnošću na gas. Ovakav dizajn motora je također i kompaktniji, što pomaže kod aerodinamike, lakše implementacije sustava hlađenja i ovjesa te sve ukupnog pakiranja unutar vozila.
Sve to je rezultiralo najsnažnijim V8 motorom ikada sa 730 konjskih snaga i 800 Nm okretnog momenta.
Uz spektakularni novi motor i naprednu aerodinamiku s varijabilnom postavkama prednjeg razdjelnika i stražnjeg spojlera, Mercedes-AMG je implementirao i inovativni AMG RIDE CONTROL ovjes s 3 razine podešavanja.

“Ovo je bila jedna vrlo impresivna vožnja” riječi su vozača Maro Engela nakon postavljanja novog rekorda kruga. “AMG GT Black Series je značajno brži od mog GT3 automobila. Stvarno je odličan osjećaj odvoziti 6:48.047 po Nordschleifeu u serijskom automobilu.”
“Impresivno je koliko aerodinamičkog potiska stvara ovaj automobil i koliko je stabilan i predvidljiv u vožnji, čak i na apsolutnom limitu. Skidam kapu inženjerima u Affalterbachu. Vrlo sam ponosan što sam mogao demonstrirati kvalitetu ovog vozila s rekordnim vremenom.”
 
Tehničke karakteristike automobila koji je postavio krug su u tablici u nastavku.
 
Tehničke karakteristike
Mercedes-AMG GT Black Series
Motor 4.0L V8 biturbo
Zapremina 3,982 cm3
Snaga 537 kW (730 KS) pri 6,700-6,900/min
Okretni moment 800 Nm pri 2,000-6,000/min
Vrsta pogona Stražnji
Prijenos AMG SPEEDSHIFT DCT 7G
Prosječna potrošnja goriva 12.8 l/100 km
CO2 emisije 292 g/km
Ubrzanje 0-100 km/h 3.2 s
Najviša brzina 325 km/h
 
A ukoliko želite i sami isprobati dohvatiti najbrže vrijeme Nürburgringa, ovo su postavke vozila koje je odabrao Maro Engel. Sve komponente su dostupne uz vozilo, uključujući i gume.
 
Postavke vozila
Pozicija prednjeg razdjelnika Trkaća pozicija
Pozicija stražnjeg spojlera Srednja pozicija
Pozicija prednjeg ovjesa -5 mm pri -3,8° otklona kotača
Pozicija stražnjeg ovjesa -3 mm pri -3,0° otklona kotača
Postavke ovjesa Najtvrđa od 3 moguće
Postavke kontrole trakcije 6. i 7. supanj od mogućih 9
Gume (dostupne kod kupnje) MICHELIN Pilot Sport Cup 2 R MO
 
Video vožnje ovog rekordnog kruga možete pogledati ovdje.