Novi Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC

Novi Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC
Novi CLA 35 4MATIC je najnovija točka ulaska u svijet marke Mercedes-AMG i snažnije je usmjerena na životni stil. Ovaj Mercedes coupé s četiri vrata dijeli tehnologiju s A-klasom koja se proizvodi u Njemačkoj.  Još je odvažniji sa svojim dizajnom ikone i inteligentnim MBUX asistentom.
Agilni 2.0-litreni četiri cilindrični turbo motor visokog momenta razvija snagu od 225 kW (306 KS), koja se promjenjivo raspodjeljuje na sva četiri kotača preko 7-stupanjskog mjenjača s dvostrukom spojkom. Sportske performanse (ubrzanje od 0-100 km/h za 4,9 sekundi) povezane su sa širokim rasponom iskustava vožnje – od jako sportskog do udobnog na dugim putovanjima.
„Sa svojim dizajnom ikone i agilnom dinamikom vožnje, novi CLA 35 je atraktivna ponuda za mlade, aktivne i životnog stila svjesne ciljane klijente. Ovi klijenti vrlo jasno definiraju svoje zahtjeve: oni od svog vozila očekuju uzbudljiv dizajn zajedno sa superiornim performansama i inspirirajućim značajkama upravljanja. Novi CLA 35 utjelovljuje upravo ovaj način života – te omogućuje ulazak u AMG Driving Performance fascinirajući svijet na posebno emocionalan način", kaže Tobias Moers, izvršni direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.
 
Dizajn modela Mercedes CLA Coupé jedan je od glavnih razloga za kupnju ovog automobila.

Zbog toga su AMG-ovi dizajneri više ili manje zadržali osnovni oblik sa širokim lukovima kotača i vitkom sportskom bočnom linijom. Kao sportski detalj, također su zadržana dva bubrega na poklopcu motora. S druge strane, nova maska hladnjaka s klasičnim dvostrukim prečkama  i AMG Line prednjim donjim spojlerom s krilcima na otvorima za zrak. Druge prepoznatljive značajke uključuju ukrasne elemente na prečkama u vanjskim otvorima za zrak. Pogled privlače aerodinamički optimizirani 18-inčni aluminijski kotači s dvostrukom prečkama (opcijski su dostupni 19 inčni) i istaknuti bočni pragovi. Stražnjim krajem dominira stražnji donji spojler s novim umetkom difuzora, s malim izvučenim spojlerom na poklopcu prtljažnika i dvije okrugle ispušne cijevi s lijeve i desne strane. Dvodijelna, uska stražnja svjetla i registarska pločica u stražnjem braniku, čine da stražnji kraj modela CLA izgleda posebno široko.
Vrata bez okvira otvaraju ulaz u unutrašnjost s tehnološki nabijenim ambijentom gdje se kvaliteta susreće s potpuno digitalnim zaslonima.
Ova unutrašnjost može se opcijski opremiti s ambijentalnim osvjetljenjem u 64 boje. Druga karakteristična značajka su presvlake sjedala koje su dostupne u ARTICO umjetnoj koži s DINAMICA mikro vlaknima u crnoj boji sa crvenim kontrastnim gornjim šavovima i crveni sigurnosni pojasevi ili u ARTICO umjetnoj koži u crnoj/digital sivoj boji. Dodatni dizajnerski detalj predstavljaju crveni obrubi na oblogama od DINAMICA mikro vlakana i ventilacijskim otvorima sa crvenim prstenom.

Kombinacija sportskog dizajna i profinjenih detalja također je vidljiva u MBUX informacijsko-zabavnom sustavu s njegovim inovativnim konceptom uporabe i prikaza. I u novom modelu CLA 35 4MATIC, MBUX zamjenjuje prethodne COMAND sustave i kreira još bližu vezu između vozila, vozača i putnika. Emocionalno privlačni prikazi ističu čistu kontrolnu strukturu i uključuju sjajnu 3D grafiku maksimalne razlučivosti.
S novim opcijskim MBUX unutrašnjim asistentom, odabranim funkcijama informacija i zabave može se upravljati bez dodira. Ovaj asistent razlikuje interakcije vozača i suvozača, te prepoznaje određene pokrete rukama. Ako se ruka pomakne prema dodirnom zaslonu, sjedalo osobe prikazano na zaslonu se poveća. Automatski se unaprijed odabiru najprikladniji upravljački elementi. U izborniku Radio i Media, MBUX unutrašnji asistent smanjuje broj koraka uporabe. U izborniku navigacije, sustav zumira navigaciju čim se ruka pokrene kako bi se koristio dodirni zaslon ili dodirna površina, tako da se simbol odabire izravno. Prilikom prikazivanja slike kamere, čim se ruka pokrene prema dodirnom zaslonu, MBUX unutrašnji asistent omogućuje zumiranje četiri upravljačka simbola 360-stupanjske kamere. To znači da se mogu direktno odabrati prikazi prednje, stražnje, desne ili lijeve kamere.
Mercedes CLA 35 4MATIC također dolazi s munjevitom glasovnom kontrolom, koja se aktivira s riječima „Hej Mercedes". Zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, MBUX prepoznaje i razumije skoro sve rečenice iz područja informacija i zabave i uporabe vozila, čak iako se izražavaju indirektno.
 
Na dodir osjetljivi multimedijski zaslon također ističe dinamični karakter s individualnim AMG prikazima kao što je vizualizacija programa vožnje, AMG TRACK PACE i podaci telemetrije. AMG-specifična središnja konzola u piano sjajnoj izvedbi sa standardnom dodirnom površinom ima dodatne tipke koje kontroliraju funkcije ESP®, sustava, ručnog režima rada mjenjača i sustava kontrole tvrdoće ovjesa. U kombinaciji s opcijskim kožnim paketom, uključuje srebrni kromirani obrub.

Nova generacija AMG upravljača omogućuje savršenu vezu između vozača i vozila.
Obruč upravljača s podrezanim donjim dijelom, perforiranom kožom u području hvatanja i crvenim kontrastnim šavovima je istovremeno atraktivan i ugodan na dodir. Pocinčane poluge mjenjača iza upravljača omogućuju još sportskiji stil vožnje s ručnim mijenjanjem stupnjeva.

Specifične mjere za ojačanje prednjeg dijela školjke čine osnovu za precizne značajke skretanje i stabilnost kuta kotača komponenata šasije, čak i pri vožnji višim brzinama. Takozvana "shear panel", vijcima učvršćena aluminijska ploča ispod motora, također povećava torzijsku čvrstoću prednjeg dijela modela Mercedes CLA 35. Dva dodatna dijagonalna elementa u prednjem dijelu podvozja, također smanjuju uvijanje i povećavaju krutost karoserije.

Novi četiri cilindrični turbo motor sa snagom od 225 kW (306 KS)
Ovaj 2,0-litreni turbo motor predstavlja novinu i bazira se na M 260 četiri-cilindričnom motoru iz nove A-klase. Ova nova pogonska jedinica može se pohvaliti spontanim odzivom na pritisak papučice gasa, visokim momentom (400 Nm maks. okretni moment pri 3.000 o/min), vrhunskim agilnim odzivom i emocionalnim zvukom motora. Karter motora, napravljen od lijevanog laganog aluminija visoke čvrstoće, smanjuje masu vozila gdje je to najvažnije što se tiče dinamike vožnje.
Za prednabijanje koristi se twin-scroll turbo punjač . On kombinira optimalan odziv pri nižim okretajima motora sa snažnim povećanjem snage pri višim okretajima. Kućište twin-scroll turbo punjača je podijeljeno u dva paralelna odvoda. Zajedno s dva odvojena ispušna odvoda ispušnog sustava. To omogućuje odvojeno usmjeravanje ispušnih plinova na kotač turbine.
To rezultira u dodatnoj prednosti ove tehnologije, odnosno minimizaciju međusobno nepovoljnih učinaka pojedinačnih cilindara na ciklus ispuha. Povratni tlak ispušnih plinova je smanjen, a razmjena plinova i učinkovitost motora su povećani.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G mjenjač s dvostrukom spojkom također doprinosi agilnom i dinamičnom karakteru novog CLA 35 4MATIC.
Prijenosni odnosi su tako konfigurirani da vozač može iskusiti jako spontana ubrzanja u svim područjima okretaja motora, u kombinaciji s brzim prebacivanjima i optimalnim vezama prilikom prebacivanja u više stupnjeve.
Dinamičnost, agilnost i performanse – ova tri atributa karakteriziraju standardni pogon na sve kotače novog modela AMG CLA 35 4MATIC. Ovaj promjenjivi AMG Performance 4MATIC sustav kombinira najbolje moguće držanje podloge s puno zabave u vožnji. Raspodjela momenta je beskonačno promjenjiva kako bi odgovarala zahtjevima dinamičnog upravljanja. Raspodjela se kreće od samo prednjeg pogona do 50:50 raspodjele između prednje i stražnje osovine.

Pet AMG DYNAMIC SELECT programa vožnje „Slippery", „Comfort", „Sport", „Sport +" i „Individual" omogućuju široki raspon karakteristika vozila od udobnih do dinamičnih. Oni mijenjaju odgovarajuće parametre, kao što su odziv motora i mjenjača.
Novi „Slippery" program vožnje optimiziran je za skliske, zaležene uvjete, sa smanjenom snagom i ravnom krivuljom momenta. Glatke promjene stupnjeva i ranije prebacivanje u više stupnjeve podržavaju stabilnost vožnje.
Program „Comfort" karakterizira udobna i štedljiva vožnja, na primjer zahvaljujući jako ranijim prebacivanjima u više stupnjeve. Ovjes i upravljanje namješteni su s naglaskom na udobnost.
„Sport" i „Sport+" programi fokusiraju se na agilnost i užitak u vožnji sa sportskom postavom motora i mjenjača. Zvuk turbo motora je privlačniji. „Sport+" program je posebno emocionalan s funkcijom dvostrukom aktiviranja spojke prilikom prebacivanja u niže stupnjeve i djelomičnim isključivanjem cilindara preko kratkog i preciznog usporavanja paljenja i ubrizgavanja pri punom opterećenju.
„Individual" program vožnje omogućuje odabir i spremanje individualnih parametara u skladu s osobnim preferencijama. Uz to, funkcija krstarenja je dostupna u „Reduced" i „Moderate" postavkama vožnje.
Postava AMG RIDE CONTROL ovjesa formira čvrstu stabilnost po pravcu i jako dinamične performanse u zavojima. Uzdužna i poprečna dinamika savršeno su koordinirani.
Na prednju osovinu ugrađen je McPherson ovjes. Za ovjes se redom brinu jedno poprečno rame ispod središta kotača, jedna opruga i spojna šipka. Specijalna geometrija osovine smanjuje utjecaj pogona na upravljanje – za visoku udobnost i agilno upravljanje. Novo poprečno rame od aluminija smanjuje neovješene mase što omogućuje više osjetljivi odziv opruga. AMG-specifični prednji zglob upravljanja ima radijalno učvršćene čeljusti kočnica – tehnologija koja je preuzeta iz moto sporta.
Sustav kočenja visokih performansi osigurava na slabljenje otporno usporavanje i kratke zaustavne udaljenosti. Njegove dimenzije odgovaraju dokazanom modelu A 45 4MATIC. Prednja osovina je opremljena novim 4-klipnim monoblok fiksnim čeljustima i 350 milimetarskim diskovima, a stražnja osovina s 1-klipnim kliznim čeljustima s 330 milimetarskim diskovima. Diskovi su interno ventilirani i perforirani za bolje odvođenje topline i sprečavanje slabljenja kočnica, čak i u ekstremnim uvjetima vožnje. Srebrno obojane čeljusti kočnica imaju AMG natpis.

Novi Mercedes-AMG CLA 35 4MATIC proslaviti će svoju svjetsku premijeru  međunarodnom salonu automobila u New Yorku, 16. travnja 2019., a početak prodaje je planiran 29. travnja 2019, a u Europskim salonima će se naći u kolovozu 2019.