Nova A-klasa Sedan

Nova A-klasa Sedan
Ova limuzina sa četiri vrata ima međuosovinski razmak od 2729 milimetara i proporcije dinamične, ali istovremeno i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima. U vrhu je svog segmenta glede prostora za glavu na stražnjim sjedalima. Usto, ovaj limuzinski model ima poznate prednosti A –klase koje podrazumijevaju moderne i učinkovite motore, visoku razinu sigurnosti zahvaljujući tehnološki naprednim sustavima za pomoć vozaču iz S-klase te intuitivni i pametni MBUX - Mercedes-Benz User Experience informacijsko-zabavni sustav. Uz koeficijent otpora zraka Cd od 0,22 i prednju površinu od 2,19 m², nova A-klasa Sedan ima najmanji otpor zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu i time izjednačava svjetski. 
A-klasa je postavila temelje današnjem segmentu kompaktnih Mercedes-Benz automobila 1997. godine, a od tada je u svijetu prodano više od šest milijuna jedinica. A-klasa Sedan, kao sedmi model, dodatno proširuje ponudu kompaktnih automobila iz Mercedes-Benza. Logičan dodatak jer Mercedes-Benz sa C, E i S-klasom ima više kompetencija u segmentu premium limuzina od drugih proizvođača.  
A-klasa Sedan nudi izvrsnu iskoristivost uz iznadprosječni prostor u razini ramena, laktova te lak pristup stražnjem dijelu kabine. Nalazi se u vrhu svog segmenta što se tiče prostora za glavu (944 mm). Prtljažnik ima kapacitet od 420 litara i projektiran je za praktičnost. Otvor prtljažnika je vrlo velik sa širinom od 950 mm i dijagonalom od 462 mm između brave poklopca i donjeg ruba stražnjeg stakla što omogućuje jednostavan utovar i istovar većih komada prtljage.

Obranjeni svjetski rekord: nitko drugi nije aerodinamičniji

Nova A-klasa Sedan iskorištava povoljne uvjete koje osigurava njen dugačak stražnji kraj kako bi bila još bolja od već primjerne A-klase u hatchback izvedbi (Cd vrijednost od 0,25). S vrijednošću Cd = 0.22, novi limuzinski model izjednačava originalni svjetski rekord modela CLA Coupé. Zahvaljujući prednjoj površini od 2,19 m², manjoj nego kod modela CLA, nova A-klasa Sedan ima najniži koeficijent otpora zraka od svih velikoserijskih vozila na svijetu.
Dobre aerodinamične značajke bitan su faktor za nisku potrošnju goriva u stvarnim uvjetima vožnje.

Sljedeći motori bit će dostupni prilikom početka prodaje A-klase Sedan Oprema i dodaci: KEYLESS-GO sustav s HANDS-FREE ACCESS funkcijom
Osnovni model je već  bogato opremljen. Standardne značajke uključuju MBUX – Mercedes-Benz User Experience infotainment sustav s dodirnim zaslonom te sustave pomoći u vožnji kao što su Active Brake Assist i Active Lane Keeping Assist. Usto, A-klasa Sedan može se specificirati s linijama opreme Style, Progressive i AMG Line, Night paketom, kao i dodatnom opcijskom opremom.  

HANDS-FREE ACCESS funkcija omogućuje potpuno automatsko otvaranje poklopca prtljažnika bez ruku, pokretom noge ispod stražnjeg branika.
A-klasa Sedan će u godini početka prodaje biti dostupna u izvedbi Edition 1. Ovaj posebni model uključivat će niz istaknutih značajki u boji bakra u unutrašnjosti te u obliku vanjskih ukrasnih elemenata.

Dizajn: superiorna sportska i moderna nota
Svojim čistim dizajnom koji naglašava površine, A-klasa Sedan je istovremeno živahna i pritajena, čime savršeno odgovara dizajnerskom izričaju senzualne čistoće. To uključuje čiste formalne oblike koji naglašavaju površine uz skraćene linije i precizne razmake. Nova A-klasa Sedan ima proporcije dinamične i kompaktne limuzine s kratkim prednjim i stražnjim prevjesima.

Unutrašnjost nove A-klase potpuno je redefinirana svojim modernim, avangardnim izgledom.

Mercedes-Benz odlučio se za potpuno novi pristup, potaknuvši revoluciju u kompaktnoj klasi iznutra s novim osjećajem prostranosti.
Jedinstvena arhitektura unutrašnjosti posebno je oblikovana avangardnom izvedbom prednje ploče: dizajneri su u potpunosti uklonili kupolu iznad kokpita. Zahvaljujući tome, glavni dio prednje ploče u obliku krila širi se od jednih do drugih vrata bez vizualnog prekida.
64 boje opcijskog ambijentalnog osvjetljenja osiguravaju do pet puta više boja nego prije. Ne samo da se povećala raznolikost, u ovom segmentu standarde postavlja i emotivna prezentacija: različite boje spojene su u deset paleta boja što omogućuje avangardno osvjetljenje sa spektakularnim tranzicijama.

MBUX - Mercedes-Benz User Experience. Jedinstvena značajka ovog sustava je njegova mogućnost da uči zahvaljujući umjetnoj inteligenciji. MBUX se može individualizirati i prilagođava se korisniku čime se stvara emocionalna veza između vozila, vozača i putnika.
S novom generacijom informacijsko-zabavnog MBUX sustava pokrenute su nove i poboljšane Mercedes me connect usluge. To između ostaloga uključuje navigacijske funkcije na osnovi Car-to-X komunikacije (informacije od vozila do vozila o događajima koje su registrirali senzori, npr. naglo kočenje, ESP® intervencija, ili ručno izvještavanje, npr. o nesreći) i lociranja vozila, što olakšava pronalazak parkiranog vozila, kao i primanje poruke u slučaju da nešto udari u parkirano vozilo ili ako je odvučeno.

Više o MBUX sustavu nastavite klikom na link.

Intelligent Drive: funkcije iz S-klase
Nova A-klasa uključuje najnovije sustave pomoći u vožnji s kooperativnom podrškom za vozača, osiguravajući joj najvišu razinu aktivne sigurnosti u ovom segmentu s funkcijama preuzetima iz S-klase. A-klasa po prvi put u određenim uvjetima vožnje može voziti poluautonomno. Kako bi to učinila, nova A-klasa orlovskim pogledom nadgleda situaciju u prometu: poboljšani sustav kamera i radara omogućuju joj da vidi do 500 m ispred vozila. A-klasa za pomoć također koristi podatke s karte i navigacijskog sustava. Na primjer, Active Distance Assist DISTRONIC kao dio Driving Assistance Package u mogućnosti je pružiti podršku vozaču u raznim za rutu specifičnim situacijama te prediktivno i praktično namjestiti brzinu, npr. prilikom ulaska u zavoj, križanje ili kružni tok. Također su tu, na primjer, Active Emergency Stop Assist i intuitivno razumljivi Active Lane Change Assist sustav.

Opcijska MULTIBEAM LED prednja svjetla još jedan su primjer prijenosa tehnologije iz luksuzne u kompaktnu klasu. Omogućuju ekstremno brzo i precizno namještanje prednjih svjetala u skladu s trenutačnim uvjetima na cesti i prometu. U svako prednje svjetlo ugrađeno je 18 individualno aktiviranih LED izvora svjetla.

Ovjes: agilan i udoban
Ovisno o izvedbi motora i željama vozača, za A-klasu u ponudi je nekoliko sustava ovjesa. Ponuda kotača kreće se od 16 do 19 inča.
Prednja osovina nove A-klase uključuje McPherson izvedbu. Snažnije izvedbe i modeli sa 4MATIC sustavom, prilagodljivom tvrdoćom ovjesa ili većim kotačima, opremljene su naprednom multilink stražnjom osovinom. Drugi modeli imaju prema masi optimiziranu stražnju osovinu s torzijskim stabilizatorom.

Nova A-klasa proizvodit će se u Aguascalientesu u Meksiku te Rastattu u Njemačkoj, a razvijena je u njemačkom Sindelfingenu. Ovaj novi model prvi put će biti predstavljen javnosti na Pariškom salonu automobila (4. do 14. listopada 2018.).

Među prvima rezervirajte termin test vožnje nove Mercedes-Benz A-klase Sedan