Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE

Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE objedinjuje superiorne performanse i impresivnu dinamiku vožnje s maksimalnom učinkovitosti zahvaljujući specijalnom pogonskom sklopu. Prvi Mercedes-AMG hibridni model visokih performansi ulazi u serijsku proizvodnju, a baziran je na tehnologijama iz Formule 1. Ovaj koncept uključuje prepoznatljivi raspored pogona s električnim motorom i baterijom na stražnjoj osovini kao i vlastitim snagama razvijenu bateriju visokih performansi. Mogli bismo reći da E PERFORMANCE model prenosi DNK AMG Driving Performance filozofije u elektrificiranu budućnost. Kombinacija 4,0-litrenog V8 biturbo i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Trenutni odziv električnog pogona na stražnjoj osovini, brzi rast okretnog momenta i poboljšana raspodjela mase, omogućuju novo i izuzetno dinamično iskustvo vožnje. Kao u Formuli 1, baterija je specifično projektirana za brzu isporuku i povlačenje snage. Električni domet od 12 kilometara omogućuje praktični domet, primjerice u gradu ili u stambenim četvrtima.



„S novim modelom Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE transportiramo DNK naše marke u elektrificiranu budućnost. Na taj način slijedimo vlastiti tehnički put, što je ono što je uvijek činili marku AMG tako posebnom i poželjnom. U potpunosti razvijen u Affalterbachu, ovaj hibrid visokih performansi nudi fascinantnu razinu dinamike vožnje i s pravom nosi našu novu tehnološku naljepnicu E PERFORMANCE. S ovim novim konceptom, istovremeno se i otvaramo novim ciljanim skupinama koje će iskusiti Mercedes-AMG kao luksuznu marku visokih performansi za 21. stoljeće. Naš odlazak u AMG-tipičnu elektrifikaciju podržan je kampanjom na širokoj skali. Oduševljen sam što smo uspjeli ostvariti suradnju s posebnim partnerom, glazbenom superzvijezdom will.i.am, kojeg smo uspjeli nadahnuti našom tehnologijom", objašnjava Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora tvrtke Mercedes-AMG GmbH.


 
„Marka Mercedes-AMG uvijek je predstavljala vrhunske performanse i maksimalnu dinamiku vožnje. Prilikom razvoja naše E PERFORMANCE hibridne strategije, od samog početka je bilo jasno da ćemo pratiti samostalni koncept za AMG koji kombinira ključne vrijednosti naše marke s visokom učinkovitosti. Sada krećemo u serijsku proizvodnju s novim modelom Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE. Izvedba s prednjim motorom s unutarnjim izgaranjem i električnom pogonskom jedinicom na stražnjoj osovini nudi razne prednosti. Optimizirana raspodjela mase, najbolje moguće iskorištenje okretnog momenta i jako brza isporuka snage obećavaju dinamiku vožnje na najvišoj razini. Tome je pridodana baterija visokih performansi razvijena unutar kuće, koja ima dvostruko veću gustoću snage u odnosu na konvencionalne pogonske baterije te je, kao i mnoge druge komponente, inspirirana tehnologijom iz Formule 1”, kaže Jochen Hermann, glavni tehnički direktor tvrtke Mercedes-AMG GmbH.



Izražajni dizajn s privlačnim prednjim donjim spojlerom

Izražajni dizajn s niskim prednjim dijelom, mišićavim tijelom, niskim krovom i dinamičnim stražnjim krajem, ističe sportske gene ovog coupea sa četiri vrata. Druga privlačna značajka je karakteristični prednji donji spojler, koji je baziran na dizajnu modela AMG GT s dvoja vrata. Čini se kao da je dobiven iz jednog kalupa te se homogeno stapa s dinamičnim dizajnom ukupnog vozila. Vanjski usisnici zraka su širi i više usmjereno prema sredini automobila, a protok zraka je usmjeren prema hladnjacima u lukovima kotača koristeći tri okomita krilca.
 


Ekskluzivne identifikacijske značajke straga su stražnji donji spojler s integriranom plug-in zaklopkom za punjenje i oznaka modela u crvenoj boji. S ovim hibridom, AMG također predstavlja vanjske užlijebljene trapezoidne dvostruke ispušne cijevi. "E PERFORMANCE" oznaka na blatobranima ukazuje na hibridni pogon. Kao i u cijeloj seriji modela, za ovu hibridnu verziju dostupne su razne boje karoserije i značajke opreme. Primjerice, moguće je birati između četiri mat laka, pet metalnih lakova i dva nemetalna laka karoserije. Uz to, tu je sedam novih izvedbi laka iz proširene ponude. Vanjski dizajn moguće je dodatno naglasiti s novim AMG Night paketom II ili kombinacijom Night i Carbon paketa. Uz to, tu su novi 20 i 21 inčni aluminijski kotači, svaki u dvije izvedbe boja. Za ovaj hibrid visokih performansi dostupna je ekskluzivna Edition izvedba.
 
Kao novi predvodnik ove serije modela AMG GT 63 S E PERFORMANCE je posebno bogato opremljen. Primio je sve nadogradnje najnovijeg facelifta modela, kao što su AMG RIDE CONTROL+ ovjes s novim sustavom prigušenja. Također, dio serijske opreme su AMG keramički sustav kočenja visokih performansi i MBUX multimedijski sustav sa specijalnim hibridnim prikazima. 

MBUX multimedijski sustav sa za hibrid specifičnim prikazima

Serijski Widescreen kokpit uključuje MBUX multimedijski sustav s AMG hibridnim specifičnim prikazima i funkcijama. Na ploči s instrumentima vozač može pročitati električni domet, potrošnju energije, snagu i moment električnog motora te temperature baterije i električnog motora. Visokokvalitetna grafika na multimedijskom zaslonu vizualizira protok snage cijelog pogonskog sustava, broj okretaja, snagu, moment i temperaturu električnog motora kao i temperaturu baterije. Putnici na stražnjim sjedalima dobivaju informacije o protoku energije kao i snazi i okretnom momentu električnog motora na svom opcijskom multimedijskom zaslonu.
 


AMG Performance upravljač s dvostrukim prečkama

Serijski AMG Performance upravljač s prepoznatljivim dizajnom s dvostrukim prečkama i savršeno integriranom kontrolnim tipkama također nudi opipljivu i vidljivu dodatnu vrijednost. Tri okrugle dvostruke prečke kombiniraju snagu s lakoćom. Okrugle AMG kontrolne tipke impresioniraju s briljantnim prikazima i svojom savršenom okreni-i-pritisni operativnom logikom. To omogućuje da se važne funkcije vožnje i svi režimi vožnje kontroliraju bez potrebe skidanja ruku s upravljača. Nova značajka je mogućnost odabira razine regeneracije energije hibridnog pogona preko tipki na upravljaču.
 
U unutrašnjosti postoje razni individualni odabiri. Ekskluzivne boje ističu bilo sportsku ili luksuznu stranu ovog novog top modela.



Detalji AMG-specifičnog Performance hibridnog pogona: prednji motor s unutarnjim izgaranjem, stražnji električni motor

U modelu AMG GT 63 S E PERFORMANCE, 4,0-litreni V8 biturbo motor se kombinira sa stalno pobuđivanim sinkronim električnim motorom, baterijom visokih performansi koja je razvijena u Affalterbachu i potpuno promjenjivim AMG Performance 4MATIC+ pogonom na sve kotače. Kombinacija ovog 4,0-litrenog V8 biturbo motora i električnog motora generira snagu sustava od 620 kW (843 KS) i maksimalni okretni moment sustava od preko 1.400 Nm. Vozne performanse ovog do sada najsnažnijeg serijski proizvedenog vozila iz Affalterbacha su odgovarajuće impresivne: ubrzanje iz mirovanja do 100 km/h traje samo 2,9 sekundi, a brzina od 200 km/h se može dostići za manje od deset sekundi. Ubrzanje završava na 316 km/h.
 
Električni motor snage 150 kW (204 KS) ugrađen je u stražnju osovinu, gdje je integriran s električki aktiviranim dvostupanjskim mjenjačem i elektronski kontroliranim stražnjim diferencijalom ograničenog proklizavanja u jednoj kompaktnoj jedinici električnog pogona (EDU). Stručnjaci nazivaju ovaj raspored P3 hibrid. Lagana baterija visokih performansi također je ugrađena iznad stražnje osovine. Ovaj kompaktni dizajn ima razne prednosti:
 

Inspirirana Formulom 1, razvijena u Affalterbachu: AMG baterija visokih performansi


Prilikom definirana strategije elektrifikacije, od početka je bilo jasno da će sve bitne komponente biti razvijene u Affalterbachu. U srcu toga je AMG baterija visokih performansi (HPB).  Razvoj ove litij-ionske baterije je inspiriran tehnologijama koje su se već dokazale u najtežim uvjetima u Mercedes-AMG Petronas F1 timu Formule 1 na hibridnim trkaćim automobilima. Tijekom razvoja, postojala je razmjena stručnog znanja između radionice za pogonske sklopove visokih performansi Formule 1 u Brixworthu i Mercedes-AMG tima u Affalterbachu. Ova AMG baterija visokih performansi kombinira veliku snagu koja se može često pozvati u nizu s niskom masom kako bi se povećale ukupne performanse vozila. Tome su pridodani brzo povlačenje energije i visoka gustoća snage. To na primjer znači da tijekom brze vožnje po brdskim cestama, vozač može tijekom uspona odmah pozvati puni potencijal snage, dok je tijekom silaska regeneracija snažna.
 
70 kW kontinuirane snage i 150 kW vršne snage

Ova baterija visokih performansi u modelu AMG GT 63 S E PERFORMANCE ima kapacitet od 6,1 kWh, 70 kW kontinuirane snage i na deset sekundi može generirati vršnu snagu od 150 kW. Niska masa od samo 89 kilograma omogućuje vrlo visoku gustoću snage od 1,7 kW/kg. Za usporedbu: konvencionalne baterije bez direktnog hlađenja ćelija postižu oko polovice ove brojke. Punjenje se provodi preko 3,7 kW ugrađenog AC punjača, na punionici, wallbox sustavu ili kućnoj utičnici. Baterija je projektirana za brzu isporuku i povlačenje snage, a ne za najveći mogući doseg. Ipak, električni domet od 12 kilometara omogućuje praktičan operativni radijus, primjerice za tihu vožnju bez emisija iz stambene četvrti do izlaska iz grada ili do autoceste. 




Tijekom vožnje samo na električni pogon, zakonom propisani sustav akustičkog upozorenja upozorava okolinu da se ovaj Performanse hibrid približava. Posebno složen, niskofrekventni i o brzini ovisan AMG zvuk se emitira u okolinu preko zvučnika u prednjem i stražnjem dijelu vozila. Ovaj zvuk se također može prigušeno ćuti u unutrašnjosti, kao akustička povratna informacija za putnike. U Europskoj uniji ovaj sustav je aktivan do brzine od 20 km/h, a u SAD-u do približno 30 km/h, ali u miljama na sat. Nakon toga, signal vožnje se harmonično utiša do približno 50 km/h.

Novi ambasador marke, glazbenik will.i.am i marketinška kampanja: „Sve, ali tiho"

Mercedes-AMG također radi nove korake u komunikaciji ovog novog hibridnog modela. Američka globalna zvijezda i poduzetnik will.i.am djelovat će kao dugoročni partner i ambasador marke za „Future of Driving Performance“ vozila s elektrificiranim pogonom. Osnivač i glavni pjevač grupe The Black Eyed Peas, glazbenik, producent i tehnološki poduzetnik dobitnik je sedam Grammy nagrada, Emmy nagrade, CLIO nagrade i ima počasno članstvo u Institutu inženjerstva i tehnologije (IET).
 
To nije sve: will.i.am je pravi zaljubljenik u automobile koji iscrpno modificira svoja privatna vozila uz visoku razinu tehničkog i estetskog razumijevanja. Ima dobro oko za inovacije koje premošćuju razmak između kulture i tehnologije. Teži poboljšati stvari do zadnjeg detalja, proširiti granice i propitkivati prihvaćeno dok se ne pronađe optimalno rješenje – kao i Mercedes-AMG tim prilikom razvoja sportskih automobila visokih performansi. Ovo dugoročno partnerstvo između glazbenika will.i.am i marke Mercedes-AMG fokusira se na projekte koji se odnose na elektrificiranu budućnost kompanije i glazbene teme.
 
Novi AMG GT 63 S E PERFORMANCE prenosi DNK AMG Driving Performance filozofije u elektrificiranu budućnost. Prema tome, „Sve, ali tiho” je najvažnija tema i izjava reklamnog filma za prezentaciju ovog novog modela. Središnji dio je 60-sekundni film, koji je osmislio i režirao britanski fotograf zvijezda i režiser Rankin, kao sofisticiranu međusobnu igru karakteristika koje dijele revolucionarna osoba will.i.am i revolucionarno vozilo AMG GT 63 S E PERFORMANCE.