phone-icon

Novi Mercedes-Benz EQC

Novi Mercedes-Benz EQC
Novi EQC je…
prvi Mercedes-Benz proizveden pod proizvodno-tehnološkim brendom EQ.
Model EQC prvo je Mercedes-Benz vozilo koje će se staviti na tržište pod brendom EQC. Zahvaljujući tečnom i jasnom dizajnu te istaknutim kombinacijama boja tipičnima za ovaj brend, EQC je pionir u pogledu avangardnog električnog stila, a istovremeno predstavlja dizajnerski koncept progresivnog luksuza (Progressive Luxury). Što se tiče kvalitete, sigurnosti i komfora EQC je Mercedes-Benz među električnim vozilima te izrazito uvjerljiv u skupu svojih karakteristika. Prate ih dinamične performanse zahvaljujući dvama elektromotorima na prednjoj i stražnjoj osovini ukupne snage 300 kW. EQ usto nudi sveobuhvatne usluge putem sustava Mercedes me te elektromobilnost čini praktičnom i prikladnom za svakodnevnu vožnju. EQ zahvaljujući mišićavoj građi spada u klasu crossover SUV vozila.

Izdužena linija krova i položaj prozora s niskom bočnom linijom te kupeovski izveden krov straga vizualno ga pozicioniraju između SUV i SUV kupe vozila.
Upečatljiv je element na prednjem kraju vozila velika crna ploha koja obuhvaća prednja svjetla i rešetku. Ta je crna ploha po prvi put s gornje strane omeđena optičkim vlaknima kao vizualnom poveznicom između dnevnih svjetala izvedenih u stilu baklje kao tipičnog Mercedes-Benzovog dizajnerskog elementa. Noću se dobiva gotovo neprekinut vodoravan svjetlosni pojas. Unutarnja kućišta i cijevi serijskih MULTIBEAM LED prednjih lampi izvedeni su u crnoj boji visokog sjaja. Elementi kontrastnih boja diskretno potvrđuju pripadnost ovog modela novoj EQ obitelji: plave pruge na crnoj pozadini te natpis MULTIBEAM, također izveden u plavoj boji.

Visokokvalitetni interijer modela EQC također je pionir na području avangardnog elektro-stila. Jedan je primjer rebrasti rub instrumentne ploče koji podsjeća na rebra hladila hi-fi pojačala. Instrumentna je ploča izvedena u stilu kokpita usmjerenog na vozača. Tipični je Mercedes-Benzov profil krila asimetričan, uz „udubljenje“ u vozačkom prostoru. Ovdje se nalazi jedan od vizualno najistaknutijih elemenata kokpita – najmoderniji ravni otvori za ventilaciju visokog sjaja s rešetkama u obliku ključa ružičasto-zlatne boje.

Kako bi se smanjila potrošnja električne energije i povećala dinamičnost, električni pogonski sklopovi različito su konfigurirani: prednji je elektromotor optimiziran za maksimalnu ekonomičnost uz mala do srednja opterećenja, dok stražnji određuje dinamičnost. Zajedno razvijaju 300 kW i najveći okretni moment od 765 Nm.
 
Mercedes-Benzovi su inženjeri stavili naglasak na zaštitu od buke putem niza mjera. U modelu EQC baterije su izolirane gumenim elementima u dvije točke: na mjestu gdje se baterija spaja s podokvirom i na mjestu gdje se podokvir spaja s karoserijom. Djelotvorna zaštita dopunjena je izolacijskim mjerama. Tako je unutrašnjost modela EQC iznimno tiha.
Litij-ionska baterija kapaciteta 80 kWh (NEDC) opskrbljuje vozilo energijom. Potrošnja električne energije i autonomija električnih vozila uvelike ovise o načinu vožnje.
 
EQC pomaže vozaču putem pet programa vožnje, od kojih svaki ima drugačije karakteristike: COMFORT, ECO, MAX RANGE, SPORT te jedan individualno prilagodljiv program. U ekonomičnijim programima vožnje papučica akceleratora osjetljiva na dodir koja potiče vozača na štednju energije igra važnu ulogu.
Sustav ECO Assist vozaču pruža svu potrebnu podršku prilikom predvidljive vožnje i to na način da potiče vozača da smanji pritisak na akcelerator kad je to potrebno, npr. iz razloga što se vozilo približava ograničenju brzine te pomoću funkcija kao što su coasting (kotrljanje) i posebno upravljanje rekuperacijom. U tu se svrhu podaci o navigaciji, te prepoznavanje prometnih znakova i pripadajuće informacije iz inteligentnih sigurnosnih pomagala (radar i stereo kamera) povezuju i obrađuju.

EQ putem sustava Mercedes me pruža sveobuhvatne usluge za elektromobilnost današnjice i sutrašnjice. 
Klimatizacija prije ulaska: Osigurava da unutrašnjost vozila prilikom ulaska već bude na željenoj temperaturi. Može se programirati izravno putem MBUX-a ili putem Mercedes me aplikacije. Sofisticirani sustav s toplinskom pumpom i pojačivačima električnog grijača unaprijed klimatiziraju unutrašnjost.
 
Navigacija optimizirana za EQ uvijek temelji izračune na najbržoj ruti, vodeći pritom računa o najkraćem vremenu punjenja.
Funkcija planiranja rute usto dinamično reagira na promjene, a može raditi izvan vozila (vanjski putem Mercedes me aplikacije) ili unutar vozila. Zahvaljujući navigaciji optimiziranoj za EQ, kupci Mercedes-Benza mogu jednostavno pronalaziti postaje za punjenje, a funkcija Mercedes me Charge omogućava im praktičan pristup postajama za punjenje raznih operatora, čak i u drugim državama. 
 
Aktivna i pasivna sigurnost: Poseban sigurnosni koncept za EQ
EQ je opremljen najnovijom generacijom Mercedes-Benzovih sustava za pomoć u vožnji. U paket Driving Assistance uključene su nove funkcije kao što su predvidljivo prilagođavanje brzine prilikom približavanja kraju zaustavljene kolone: kad otkrije zastoj, aktivni sustav održavanja razmaka između vozila DISTRONIC smanjuje brzinu na oko 100 km/h kao mjeru opreza. U slučaju zastoja na autocesti sustav vođenja kroz prometne trakove pomiče vozilo u stranu kako bi se ostavio prostor za vozila hitnih službi.

EQ usto ispunjava najviše zahtjeve u pogledu pasivne sigurnosti: osim uobičajenih temeljitih simulacija sudara, Mercedes-Benz primjenjuje dodatne, posebno stroge sigurnosne standarde na bateriju i sve dijelove koji provode električnu energiju. Ti standardi premašuju zakonom propisane uvjete. EQC-ova je konstrukcija prilagođena posebnim zahtjevima u odnosu na električne komponente i bateriju te je konfigurirana na način da se ostvaruje uobičajeno visoka razina sigurnosti. Tako, primjerice, novi podokvir okružuje pogonske komponente smještene u prednjem dijelu, a tu jedinicu prate uobičajene točke za montažu.

Provjerite našu ponudu novih Mercedes-Benz vozila

Zatražite našu ponudu ili testirajte naš novi Mercedes-Benz EQC.